м. Львів, вул. Винниця 60 г +38 098 861 00 61 Миття автомобілів проводиться за попереднім записом

Детейлінг мийка кузова авто у Львові

Детейлінг мийка кузова авто у Львові – це комплекс операцій по ретельному і повному догляду за автомобілем. Детейлінг включає в себе ряд процедур, таких як комплексна мийка автомобіля, знежирення кузова, очищення спеціальною глиною, відновлювальне і захисне полірування кузова, полірування передньої оптики і задніх ліхтарів, чистку та полірування колісних дисків, хімчистка салону, багажного та моторного відсіку, а також нанесення на поверхню кузова прогресивних захисних покриттів, на кшталт нанокераміки чи воску.

Коли потрібна детейлінг мийка кузова авто у Львові?

У список найбільш затребуваних послуг під час детейлінг мийки кузова авто у Львові входять:

Нанесення захисного покриття на автомобіль здійснюється тільки після консультації фахівця. Найменш ефективним, але доступним способом захисту ЛФП є нанесення воскового покриття, що маскує подряпини. Віск відрізняється недовговічністю і мінімальними захисними властивостями. Захисні поліролі надають більш високий ступінь захисту поверхні кузова. Плюсом цього методу є те, що подряпини не маскуються, а повністю усуваються.

Покриття типу «нанокераміка» або «рідке скло» характеризується не тільки щільністю, але і пластичністю, надаючи кузову автомобіля в цілому первозданний блиск і захищаючи його тривалий час. При роботі з такими складами необхідно дотримуватися точності виконання технології.

Замовляйте детейлінг мийку кузова авто у Львові!

Під час детейлінг мийки кузова авто застосовується особливий спосіб ретельного миття, відомий як двофазна мийка.

Першою фазою зазвичай наноситься шампунь з нормальним вмістом лугу, який не зашкодить ЛФП і хромованим деталям. Його наносять не збиваючи з кузова бруд. Максимум кузов лише злегка змочується. Це не дасть шампуню висихати на поверхні і не заподіє шкоди ЛФП.

Після цього основні забруднення змиваються струменем води під високим тиском, а рештки бруду видаляються губкою. Таким чином дрібні абразивні частки втягуються всередину губки, не завдаючи шкоди лакофарбовому покриттю. Це дає кращий ефект ніж проста мийка автомобіля.

Лакофарбове покриття на автомобільному кузові має тришарову структуру: грунт, фарба, лак. Під грунтом знаходиться тільки голий метал, на який без підготовки фарбу наносити не можна. Товщина шару лаку у більшості автомобілів знаходиться в межах 80-150 мкм. Полірування – це зміна структури даного шару. Професійне полірування полягає в тому, щоб зрізати максимально тонкий шар лаку, однак, після обробки машину стає легше подряпати знову. Вихід в нанесенні захисних складів.

Детейлінг можна також розуміти як завершальний етап реставрації ретро-автомобіля. Але переважно наші фахівці займаються усуненням косметичних дефектів внаслідок неправильно виконаної мийки або некваліфікованого кузовного ремонту. Так відбувається якщо до цього машина потрапила до непрофесіоналів.